20091208

appetit-ski

søde, rare, - ja dig
hvor bliver du af?
hvad laver du?
hvorfor gør du det mod mig?
og min krop..
hvornår kommer du igen?
og hvor er du rejst hen?
jeg mangler dig.
tænk?
noget, man har ønsket i så mange år
så lang tid - så mange måneder og uger
timer minutter og sekunder
af sit liv
at skulle forsvinde,
nu virkelig e r forsvundet på mystisk vis
uden at nogen form for handling er udøvet?
tænk at have udøvet, prøvet og hoppet helt til månen for at få det til at ske
- og så gør man intet - slipper tøjlerne og lader stå til
og så sker det
alligevel
.. men du hærger mig
og jeg vil ikke se sådan her ud
og selv når du ikke er her - er jeg utilfreds
du ødelægger min krop
så hey; du rare appetit.. hvor er du?
og ikke mindst; - hvornår kommer du igen?
.. på den rigtige måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar