20100126

...

Hej
hej
Er der noget galt? du ser lidt..
nej.
Jamen.. græder du ikke?
nej, jeg græder ikke.
Hvad er så..
det er ikke tårer.
Okay... for mig ligner det ellers bare
nej.
Okay, så må du undskylde at jeg..
jeg har altid fået at vide jeg ikke måtte græde
Hvorfor ikke det? jeg skulle da mene at det at slippe tøjlerne skulle være noget så sundt
jamen det må jeg ikke.
Hvorfor ikke, hvis jeg må have lov at spørge?
fordi.. det må jeg bare ikke.
Mh.. det synes jeg er en dum regel.
...
Hvad laver du egentlig her?
græder..
Jamen sagde du ikke lige at...
det er lige meget.
Ej, come on. Ærligtalt - hvad laver du så?
jeg venter bare..
På hvad?
jeg venter bare.. du ved, venter. her på bænken.
Jamen, når man sådan venter, så plejer man at vente på noget?
jeg er bare en slags pauseklovn..
Åh, nå sådan.
ja... 2. prioritet.
Op med hovedet, der er mange andre mennesker i den her verden.
ja. men jeg venter.. her på bænken.
Håb er der vel egentlig også nok af.. nå, jeg vil smutte
ja, og jeg venter bare.. og det vil jeg blive ved med...
Jamen øh.. god vente tid så
tak.. det skal nok vende en dag. tror jeg.. håber jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar