20100421

rød jordbærglans. 
.. og hvis du får lyst, så ved du jeg er her, - også til at ligge under den skyfrie himmel, tælle stjerneskud og spise røde jordbær som vil smelte på tungen af varme og kærlighed. og når vi så holder sammen, der med vores hænder hvilende over græsstråenes nyslåede glans, så vil det gå op for os hvor vigtigt det hele er. og når vores læber mødes, og jeg kan smage du smager af savn, og jeg frigiver mit hjerte og lader dig holde det, der, svævende imellem os, vil vi begge mærke den virkelig samhørighed og sandhed, der fortæller os, at det hele vil vare evigt og også selvom vi intet stjerneskud ser og de røde jordbær en dag slipper op.
og når du tager min hånd og fører den hen over dit hjerte og siger at det ikke kun tilhører mig, men os, så mærker jeg varmen fra dit sind og fra de røde jordbær, der ligger i min mave og spreder sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar