20100417

siddende med computeren i skødet og halsen snørende sammen, hører jeg dit åndedræt kalde på mig. du sover, men jeg kan fornemme at du drømmer. det siger dine øjne, der kører frem og tilbage, på kryds og på tværs, - fra højre til venstre. jeg vil børste mine tænder med min lyserøde tandbørste, måske tage elastikket ud af min fletning og rede mit hår. jeg vil ligge mig til ro, tæt ind til dig og små sekunder efter vil jeg mærke dine varme arme rundt om mig. lige så stille ved jeg at jeg vil mærke den velkendte følelse af din givende ro i kroppen på mig, og snart vil jeg falde i en velfortjent søvn. imorgen når du vågner før mig, vil jeg smile i min drøm og få dig til at tænke ligesåledes som jeg gjorde, her i nat. når du så kysser mig og spørger om jeg har sovet godt, vil jeg nikke søvndrukken og i et langsomt tempo slå mine blå øjne op, se ind i dine og føle følelsen af en virkelig glæde, der længe har skabt grobund for min eksistens..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar