20100401

til tonerne af din guitar.
jeg falder hen til tonerne af dit akustiske guitarspil. imens går solen ned, der ovre på den anden side, og jeg lader blot strålerne danne sig et overblik over mit mikroskopiske ansigt, som jeg for dagens skyld har ladet se lyset. der er ikke at se store totter hår der vælder, det eneste der ånder og ser er mine øjne og min mund, der mærker dine læber mod mine, engang, når dine fingre er færdige med at løbe op og ned af strengene på din elskede guitar.
jeg lader min venstre hånd åbne den grønne gajolpakke, fæstner en lille rund pastel ind i min mund og lader smagen af granatæbler overfuse mine smagsløg. jeg lukker mine øjne for syvende gang og overvældes endnu engang af dit guitarspil, og tonerne og lydene, der fortæller mig at du spiller den sang, du spillede for mig, første gang vi sås, og jeg lå lige således som jeg gør nu. henslængt i alverdens pudder og ser på dig, dig der fylder mit sind, min sjæl, min krop og mit bankende organ. mit blodrøde hjerte.
dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar