20100603

Jeg er her stadig,
Tiden går og alting går så hurtigt, at det ikke opfattes, ses, mærkes eller for den sags skyld høres.
Nettet har været væk for en stund, og hvis jeg ikke har lært, så har jeg i hvert fald haft tid til at tænke, reflektere, filosofere og læse mig klogere i det jeg finder så interessant og mærkværdigt, at selv ikke engang intetheden kan overgå det. Mennesket er og bliver en underlig størrelse, det er vi alle, hver og en, et over ordentligt godt eksempel på. Og sådan er det, og sådan vil det blive ved med at være. Selv os der intet forstår når andre føler visdom, vi lever også, og brænder blot for andre ting, der ikke ses nogen visdom i af andre end de, der ved, hvad der tales om.

Jeg har savnet at skrive.
Hold fast hvor har jeg savnet det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar