20100611

Kan du se døren?
Ja, jeg ved godt den ikke er din farve, men kan du se den?
Prøv nu bare, der sker ikke noget.
Nej, men jeg siger jo at...

Jo, håndtaget er sort, men resten kan da godt være grønt?
Åh. Ved du ikke hvad grøn symboliserer?
Ikke i min verden. Grøn er lig håb.

Jeg h a r jo gjort det - jeg venter bare på dig.
Ikke?
Jeg tvinger dig jo heller ikke, jeg siger bare til dig, at...

Nej, man dør ikke.
Du behøver heller ikke, jeg ved bare at det ville være godt. 
Nej, for dig - ikke for mig. Jeg siger jo til dig, at jeg..
Lad nu være.
Okay, jeg skal nok vente på dig; det ved du da jeg altid ville gøre.
Ja.. bare et skridt mere.

Nej, der sker.. ja, ræk hånden frem. Det er det første skridt mod..
NEJ; jeg har jo sagt der ikke sker.. ja, bare tryk ned.
Føles det ikke.. rart?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar