20101114

imens tænker jeg bare på dagen imorgen, spekulerer over mit blik da jeg så på dig sidst, lader mine fingre blande med lemonaden jeg fik igår, blander tanker med sindsstemning, lytter til musik jeg normalt ville hade, synger med på noget jeg egentlig ikke bryder mig om men måske alligevel ser som en del af mig, ser på min mobil og forventer at du snart skriver, græder over noget der går mig på men alligevel ikke burde gøre det, tillader mig selv at spise og se fjernsyn imens, løber en tur og falder over tre grene på min vej, hilser ømt på dig da jeg ser dig gå over stien, rømmer mig da jeg skal overhale en pensionist, prøver at sige min mening når du spørger hvad jeg synes, reflekterer en enkelt gang over livet og de valg jeg ved jeg bliver nødt til at træffe, tænker på om jeg er lykkelig nok i den position jeg befinder mig i, overvejer om sex føles forskelligt fra gang til gang, skriver en tekst der er grim i mine øjne men smuk i en andens, ser ikke andet en overskyet himmel og regn, råber at jeg ikke vil alligevel, hulker i min pude og smiler da du kysser mig på næsen, ruller om på siden, åbner munden med ord jeg ikke vidste jeg indeholdte, taler med dig, forklarer at du er den jeg vil og interesserer mig for, indvier dig i mine drømme og spekulationer, fortæller at jeg ikke ser andre mennesker som subjekter men som levende spændende væsner, kysser dig da du siger at alt er okay, krammer dig da du laver ansigt og smiler, hvisker at jeg gerne vil være din, ruller gardinerne for og forestiller mig resten af mit liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar