20110713

situationer så store i mit liv at jeg i mellem hver enkelt tåre har ønsket dig tilbage i mit liv ønsket dig tilbage til min side og ønsket dig tilbage med din tilstedeværelse dit nærvær og dit menneskelige sind, situationer så betydelige i mit liv at jeg imellem mine uvirkelige tanker har troet at du blot har været væk for en stund og du lige så snart jeg træder ind af jeres buede dør vil kalde på mig oppe fra trappen af og selvom jeg midt i forløbet med min sandfærdige skrøbelige stemme desperat har prøvet at trænge igennem har det været det imaginære der har overtaget og du kommer ned af trappen imens du smiler og blinker til mig som for at fortælle mig at jeg klarede det - at jeg klarede prøvelsen, situationer i mit liv og øjeblikke hvor jeg vågner fra det hele og opdager at det ikke er sådan det er og at det langt fra er dig og heller aldrig bliver dig der går der ved siden af mig på gaden at det ikke er dig og dine varme bløde hænder der befinder sig få meter foran mig men at det engang var dig i datid og aldrig igen bliver nutid, og situationer i mit liv hvor jeg tænker tilbage på de stunder vi havde hvor jeg glemte at sætte pris på det og de øjeblikke vi havde hvor jeg holdt af dig mere end noget andet menneske uden egentlig være i stand og menneske nok til at vide og indse det og de timer hvor du har lært mig og fortalt mig om egenskaber ved livet som jeg aldrig rigtig forstod dengang men nu finder plads til i mit sind, og situationer i mit liv hvor jeg tænker frem ad og ser for mig hvordan mit liv former sig og hvor jeg ønsker af hele mit hjerte at du kunne være til stede og opleve det hele sammen med mig - men mest af alt situationer i mit liv som nu hvor alt går så stærkt hvor tiden flyver hurtigere end nogen sinde før sidder jeg tilbage og håber ønsker og drømmer om din tilstedeværelse så jeg kunne dele alt med dig og fortælle dig hvor glad jeg er og hvor meget de mennesker der er omkring mig har gjort det muligt for mig at leve videre på trods af den vinternat du stille og roligt hårdt og brutalt lykkeligt og grænseløst blev taget fra mig...
situationer som nu hvor jeg virkelig savner dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar