20091226

KICKSTART!

Oh shit - hvilket kick - hvilket spark.
Hvem sagde whaaaaaaaaaat.
Jeg er da bare helt oppe og køre i dag - hvilken underlighed, hvilken finurlighed og om end ikke også en hvilken som helst uvant ting.
Men HVILKEN følelse.
HVEM GAV MIG SPEED IMORGES?XD
Det er jul, jeg har dejlige mennesker omkring mig, jeg er inspireret til op over begge ører - OG; ! Jeg har det godt.
Kan det egentlig blive ret meget bedre?
Næh - det tror jeg ikke. Men nu er det bare at nyde det, sidde i det, mærke det, føle det, og smage på det.
FØL den fantastiske følelse af at være oppe over skyerne. Dansende, svævende og alligevel på fast grund.
Udefinerbart, MEN alligevel så fyldestgørende.
TAK - hvem der så end GAV mig det dersens underlige opkvikkende og gladeligt pulver.

.. (jeg er bare mig, og jeg er måske.. l i d t oppe og køre)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar