20100103

2009hop2010

Et nyt år er begyndt
et gammelt er tilbagelagt
ligesom de sidste
mange, og ret mange
efterhånden år
Nytår er spændende
det er nyt og det er.. mystisk
Lad mig blive ved med at svæve
svæve der ud af - føle og mærke
og lad mig blive ældre
og klogere
på mig
og dig
på mennesket
og dets natur
lad mig blive mere intens
og lad mit sind blive inspireret
og svulmende - dansende
i ord, tanker, sætninger
og sociale enheder
tak gamle år
for dejlige stunder
for udefinerbare stunder
og tak gamle år
for stunder der ikke var til at bære
for stunder, der gav ar
stunder, der gav dybe som små mærker
stunder, der har sat en prik og et minde
på min
egen
illustrerede livstegning
.. og hvor bliver den smuk
og individuelt
alt kan gøre os desillusioneret
men kun livsholdningen
indstillingen og synet
bestemmer
din og kun din egen
vej
tak - endnu engang
for år 2009
og tak for et begynde 2010..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar